Verzenden & Retourneren​
Bloom Fashion | Lifestyle doet er alles aan om u goed te informeren over onze artikelen op de webshop en stellen service voorop. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kan deze worden geretourneerd. Binnen 8 dagen na de ontvangst– of afhaaldatum van de bestelling kunt u deze retourneren of ruilen.
​
Voorwaarden:
Voor retourneren en ruilen gelden enkele voorwaarden:
-
Het artikel moet per omgaande, doch uiterlijk binnen de termijn van 8 dagen na aanmelding op het bezorgadres, worden teruggezonden.
-
Het artikel is onbeschadigd, niet gebruikt en ongedragen.
-
De originele kledinglabels en prijskaartje zitten nog bevestigd aan het artikel.
-
Het ingevulde factuur moet bij een ruiling of retour worden meegezonden.
​
Ruilen of retourneren via de post:
Wanneer uw bestelling is geleverd wordt er een factuur bijgevoegd. Op dit formulier geeft u de reden aan, waarom u een artikel wilt retourneren of ruilen. Het desbetreffende artikel verpakt u samen met de factuur in en het pakket stuurt u terug naar onderstaand adres. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij adviseren u om de artikelen retour te sturen met een track en trace code, zodat het pakket altijd te traceren is.
​
Bloom Fashion | Lifestyle
Bus 1
België
​
Retourneren of ruilen in de winkel:
Let op : Neem wel altijd de aankoopbon mee naar de winkel, u ontvangt een tegoedbon.
​
Geld terug:
Retourneren post: Het geld van een retour wordt teruggestort op uw rekening, zodra de artikelen in goede staat en met factuur zijn ontvangen. Als u een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen dan kunt u dat op de factuur aangeven. Bij retourzending wegens beschadiging of verkeerde levering ontvangt u het aankoopbedrag van het artikel terug.